Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotów i reklamacji w sklepie POTPOT

Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Odstąpienie od umowy może nastąpić poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: kontakt@potpot.pl, bądź pocztą tradycyjną, na adres Administratora. Zgłoszenia Klient dokonuje przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik umieszczony poniżej.

W przypadku zwrotu Zamówienia, produkt powinien zostać przesłany z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami w przeciągu 7 dni od momentu nadesłania pisma o zwrocie.

Klient dołącza do zwrotu zamówienia paragon fiskalny, kopię tego paragonu, bądź kopię faktury, lub inny dokument potwierdzający zakup - taki jak faktura proforma, wysłana z systemu.

Zwrot należności za zakupiony Produkt dokonany zostanie niezwłocznie po otrzymaniu przez Administratora zwracanego Produktu.

Koszt zwrotu Produktu do Administratora ponosi Klient.

Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Produkt.

W przypadku przekroczenia terminów odstąpienia od umowy określonych w niniejszym paragrafie, Administrator odeśle Klientowi zwrócony Produkt na jego koszt. 

Prosimy o dokonywanie zwrotów na adres:

9 Tulipanów Katarzyna Rydzewska

ul. Szczęśliwa 13, Szczytniki

62-023 Gądki

W przypadku dokonywania płatności za pomocą paypal, karty płatniczej, blik oraz przy wykorzystaniu płatności natychmiastowych prosimy o podanie nr konta bankowego w celu dokonania zwrotu. 

 

wzór odstąpienia od umowy do pobrania:

 tutaj

 wzór formularza reklamacyjnego do pobrania:

tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl